top of page

Roots Luxury 2025 Yılı Hedefleri ve Stratejik Yol Haritası

Roots Luxury Bodrum - Gayrimenkul Danışmanlık İş Modeli Çerçevesi


1. Müşteri Segmentleri

  • Yüksek gelir grubuna mensup yerli yatırımcılar

  • Tatil amaçlı gayrimenkul almak isteyenler

  • Yurtdışında yaşayan Türk yöneticiler (expat)

  • Bodrum'da lüks gayrimenkul sahipleri

  • Marka proje geliştiricileri


2. Değer Önerisi

  • Sadece lüks gayrimenkuller değil, aynı zamanda yüksek kaliteli danışmanlık ve pazarlama deneyimi sunmak.

  • Sektörde prestij ve güven sağlayan lüks bir danışmanlık deneyimi.

  • Bodrum’un en kaliteli pazarlama materyalleri ve profesyonel ekip ile desteklenen güvenilir hizmet.


3. Kanallar

  • Instagram (8.000 organik takipçi)

  • CRM kayıtlı 30.000 kişilik email listesi

  • Lüks projelere gelen ziyaretçiler

  • Mevcut müşteri referansları

  • Roots Luxury web sitesi


4. Müşteri İlişkileri

  • Sürdürülebilir ilişkiler düzenli iletişim ile sağlanmakta.

  • Birebir ve özelleştirilmiş danışmanlık deneyimi, güven ilişkisi ve müşteri memnuniyeti odaklı.


5. Gelir Akışları

  • Komisyon bazlı gelir modeli: Mülk satışları üzerinden komisyon kazanımı


6. Ana Kaynaklar

  • Nitelikli ve genişletilmesi planlanan danışman ekibi

  • Profesyonel fotoğraf ve video ekipmanları ile edit yapabilme kabiliyeti

  • Güçlü CRM yazılımı ve müşteri iletişim altyapısı

  • Yüksek kaliteli ev gösterimleri gerçekleştiren danışman kadrosu


7. Ana Faaliyetler

  • Alıcı ve satıcı görüşmeleri

  • Haftalık düzenli fotoğraf ve video çekimleri ile pazarlama materyali üretimi

  • E-posta pazarlama kampanyalarının yönetimi ve potansiyel müşteri geri dönüşlerinin takibi


8. Kilit Ortaklıklar

  • Marka proje geliştiricileri ile uzun vadeli iş birlikleri

  • Sektördeki bireysel emlakçılarla güvene dayalı bağlantılar


9. Maliyet Yapısı

  • Yasal vergiler

  • Sosyal medya reklamları

  • CRM ve e-mail yazılımları

  • Benzin ve ağırlama giderleri

  • Ofis giderleri

  • Personel maaşları


2025 Yılı Hedef ve Anahtar Sonuçlar


Hedef 1: Danışman Ekibini Genişletmek

  • Anahtar Sonuçlar:

    • 2025 yılı sonuna kadar ekibe 5 yeni nitelikli danışman katmak (mevcut sayıyı 10’a çıkarmak).

    • Aylık danışman adaylarıyla 2-3 görüşme yaparak, en uygun adayları seçmek.

    • Yeni danışmanlara özel 3 aylık eğitim programı ve Bodrum pazarına adaptasyon desteği sağlamak.


Hedef 2: Dijital Etkiyi ve Sosyal Medya Takipçilerini Artırmak

  • Anahtar Sonuçlar:

    • Instagram organik takipçi sayısını 15.000’e çıkarmak (2025 sonuna kadar).

    • Aylık en az 2 yüksek kaliteli tanıtım videosu ve 10 görsel içerik üretmek.

    • Yıl boyunca hedeflenen takipçi kitlesine ulaşmak için aylık %5 etkileşim artışı sağlamak.


Hedef 3: A++ ve A Grubu Portföy Hacmini Büyüterek Bodrum’da Liderliği Koruma

  • Anahtar Sonuçlar:

    • A++ portföylerde, Bodrum’daki toplam pazar payının %40'ına ulaşmak.

    • A grubu portföylerde Bodrum’daki kurumsal firmaların portföy adedine yaklaşarak hacmi %25 artırmak.

    • Aylık pazar analizleriyle, Bodrum’da A++ ve A grubu yeni potansiyel satıcıları belirlemek ve bu segmentte tanıtım ve satış yapmak.


Hedef 4: B Grubu Mülklerde Pazarlama Kalitesini Artırarak Bu Segmentte Hizmet Vermeye Başlamak

  • Anahtar Sonuçlar:

    • B grubu portföylerde her ay en az 5 yeni mülk eklemek ve her mülk için minimum bir yüksek kaliteli pazarlama materyali hazırlamak.

    • B grubu mülklerde en az %20 oranında satış artışı sağlamak.

    • Bu segmente yönelik pazarlama materyalleri üretimi için aylık 10 saatlik iş planı oluşturmak.


Hedef 5: Müşteri Memnuniyetini ve Referans Sayısını Artırmak

  • Anahtar Sonuçlar:

    • Her çeyrekte müşteri memnuniyet anketleri düzenleyerek %95 memnuniyet oranı hedeflemek.

    • 2025 sonuna kadar referans müşteri sayısını %30 artırmak.

    • Danışmanların becerilerini geliştirmek amacıyla yılda en az bir defa eğitim veya yetenek geliştirme programları düzenlemek.


Hedef 6: CRM Veritabanını Genişletmek ve Yönetmek

  • Anahtar Sonuçlar:

    • 2025 sonuna kadar CRM veritabanındaki kayıtlı kişi sayısını 45.000’e çıkarmak (yıllık bazda 3.500 yeni kayıt hedeflemek).

    • Kayıtların doğruluğunu artırmak için yılda iki defa veri doğrulama ve temizlik çalışması yapmak.

    • Sosyal medya kaynaklı kayıtların niteliğini değerlendirmek için filtreleme yöntemleri geliştirmek; bu sayede doğruluğu artırmak ve hedef kitleye yönelik strateji geliştirmek.


Hedef 7: Barbaros Valley Kempinski Projesini Tamamlayarak Yeni, Prestijli Bir Proje ile Tek Yetkili Satış ve Pazarlama Anlaşması Almak

  • Anahtar Sonuçlar:

    • 2025 yılı içinde Barbaros Valley Kempinski projesindeki kalan tüm evlerin satışını tamamlamak.

    • Barbaros Valley seviyesinde, prestijli ve lüks bir proje ile uzun vadeli tek yetkili satış ve pazarlama anlaşması yapmak.

    • Yeni projeyi pazarlamak için özel tanıtım ve satış stratejileri geliştirmek, marka projeler portföyünü güçlendirmek.


Yiğit Yıldırım

Ekim 2024 Bodrum

Comments


bottom of page